Sveikatingumo centras

Lieknėjimo ir sveikatingumo centro vadovė:
Tatjana Čunichina

tel. 8*5 2505129; mob. 8*69841349
tatjana@bodyflex.lt

Lietuviškai In English По русский

BodyFlex DVD

Pasirinkite adresą:       Dūkštų g. 14       Antakalnio g. 54       Vytenio g.41      

 


Kompleksą sudaro 10 užsiėmimų po VIENĄ valandą.
Užsiėmimai vyksta penkias darbo dienas vieną savaitę ir penkias darbo dienas antrą savaitę.

  
 

Kiekviena atėjusi treniruotis moteris kruopščiai išmatuojama.
Ūgis ir svoris neturi jokios reikšmės, nes kova vyksta ne dėl kilogramų, o dėl centimetrų.

Apimtys matuojamos penkiose vietose:
talija,
viršutinė pilvo dalis (5 cm virš talijos),
apatinė pilvo dalis (2,5 cm žemiau bambos),
klubai (plačiausioje vietoje),
šlaunis (plačiausioje vietoje).

Atlikdamos tik specialius kvėpavimo pratimus (be jokio raumenų tempimo), jūs jau tirpdysite riebalus nuo pilvo. Pagrindinis kvėpavimo pratimas ir vadinasi "plokščiasis pilvas".

Patariama treniruotis ryte, kol skrandis dar tuščias. Manoma, kad treniruotės nieko nevalgius ryte yra 40 proc. veiksmingesnės už treniruotes po valgio. Jei treniruojatės dieną, turite po valgio palaukti bent 3 valandas.

Yra ir "BodyFlekso" pratimų veidui. Po tokių pratimų stiprėja veido raumenynas ir išsilygina raukšlės.

Moterys būna skirtingo amžiaus: nuo 16 iki 74 metų ir skirtingų figūrų: "obuoliai" ir "kriaušės".
Paprastai jau per pirmas dvi savaites moterys "susitraukia" 10-30 cm (sudėjus penkias apimtis). Tai pats geriausias stimulas ir motyvacija dirbti toliau. Nors būna grupėse moterų atėjusių ne dailinti formų, o išbandyti ką nors nauja bei pakelti organizmo tonusą, po 5 užsiėmimų visos net azartiškai matuoja savo liemenis, klubus ir šlaunis.

Kokie gi rezultatai?
Mažiausiai - 9 cm, daugiausia - 41 cm.

Dovanų čekis