Sveikatingumo centras

Lieknėjimo ir sveikatingumo centro vadovė:
Tatjana Čunichina

tel. 8*5 2505129; mob. 8*69841349
tatjana@bodyflex.lt

Lietuviškai In English По русский

BodyFlex DVD

Pasirinkite adresą:       Dūkštų g. 14       Antakalnio g. 54       Vytenio g.41      
Tvarkaraščiai Antakalnio g. 54
Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
0:00
18:00 Bodyflex Bodyflex Bodyflex Bodyflex
19:00 Kalanetika Kalanetika

* Naujos Bodyflex  grupės formuojamos pirmadieniais . Naujokams paskaita vyksta 18:00 val. Su savimi turėti sportinę aprangą. (sportbačių nereikia)

 Paskaitų datos   2017.09.04 d.

Sportuoti pradesime Bodyflex rugsejo 4 diena, Kalanetika irgi rugsejo 4 diena. 

 

Kainos:  Naujokams 10d. kursas - 65,00 eur. 

Norintys lankyti pastoviai,  gali įsigyti abonementą.

Abonemento menesiui  kaina:  
  • du kartus per savaitę - 44,00  eur. 
  • trys kartus per savaitę -  50,00  eur.
  • keturis kartus per savaitę - 55,00  eur.
  • penkis kartus per savaitę -  65,00 eur.
  • Vieno užsiėmymo kaina -  10,00  eur.

Studėntams ir pensininkams 10% nuolaida.

Kalanetikos užsiėmymu kaina 44,00  eur.  menesiui. ( 2 kartai per savaitę  ,8 kartai per mėnėsį)

 Antakalnio 54. g. Technologijų ir dizaino kolėgija (centrinis įėjimas), 1 aukstas, sporto salė.

Rekvizitai, susimokėti pavėdimu.

Gavėjas Tatjana Čunichina

Sąskaita LT56 73000 100 177 01645

Swedbankas

už sporto paslaugas.

  .

  

 


Kompleksą sudaro 10 užsiėmimų po VIENĄ valandą.
Užsiėmimai vyksta penkias darbo dienas vieną savaitę ir penkias darbo dienas antrą savaitę.

  
 

Kiekviena atėjusi treniruotis moteris kruopščiai išmatuojama.
Ūgis ir svoris neturi jokios reikšmės, nes kova vyksta ne dėl kilogramų, o dėl centimetrų.

Apimtys matuojamos penkiose vietose:
talija,
viršutinė pilvo dalis (5 cm virš talijos),
apatinė pilvo dalis (2,5 cm žemiau bambos),
klubai (plačiausioje vietoje),
šlaunis (plačiausioje vietoje).

Atlikdamos tik specialius kvėpavimo pratimus (be jokio raumenų tempimo), jūs jau tirpdysite riebalus nuo pilvo. Pagrindinis kvėpavimo pratimas ir vadinasi "plokščiasis pilvas".

Patariama treniruotis ryte, kol skrandis dar tuščias. Manoma, kad treniruotės nieko nevalgius ryte yra 40 proc. veiksmingesnės už treniruotes po valgio. Jei treniruojatės dieną, turite po valgio palaukti bent 3 valandas.

Yra ir "BodyFlekso" pratimų veidui. Po tokių pratimų stiprėja veido raumenynas ir išsilygina raukšlės.

Moterys būna skirtingo amžiaus: nuo 16 iki 74 metų ir skirtingų figūrų: "obuoliai" ir "kriaušės".
Paprastai jau per pirmas dvi savaites moterys "susitraukia" 10-30 cm (sudėjus penkias apimtis). Tai pats geriausias stimulas ir motyvacija dirbti toliau. Nors būna grupėse moterų atėjusių ne dailinti formų, o išbandyti ką nors nauja bei pakelti organizmo tonusą, po 5 užsiėmimų visos net azartiškai matuoja savo liemenis, klubus ir šlaunis.

Kokie gi rezultatai?
Mažiausiai - 9 cm, daugiausia - 41 cm.

Dovanų čekis