Sveikatingumo centras

Lieknėjimo ir sveikatingumo centro vadovė:
Tatjana Čunichina

tel. 8*5 2505129; mob. 8*69841349
tatjana@bodyflex.lt

Lietuviškai In English По русский

BodyFlex DVD

Pasirinkite adresą:       Dūkštų g. 14       Antakalnio g. 54       Vytenio g.41      
Tvarkaraščiai Vytenio g.41
Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
0:
17:40 Bodyflex Bodyflex Bodyflex Bodyflex
18:40 Kalanetika Kalanetika Kalanetika Kalanetika

* Naujos Bodyflex  grupės formuojamos kiekvieną pirmadienį ir treciadieni. Naujokams paskaita vyksta 17.30val. Su savimi turėti sportinę aprangą. (sportbačių nereikia)Toliau užsiėmimai vyksta pagal grafiką .
Paskaitų datos
  2017.09.04d., 2017.09.05d., 2017.09.06 d.

Užsiėmimai vyksta  pagal pateiktą grafiką. Liepos ir rugpjucio men. atostogaujame. Laukiame nuo  rugsėjo 4 d..

Dėmėsio,   užsiėmimai vyksta  Vytenio g. 41 vaiku darželis " Šnekutis".

Kainos:  Naujokams 10d. kursas 65,00  eur.

Praėjus 10-ties dienų kursą,
norintys lankyti pastoviai gali įsigyti abonementą.

Abonemento menesiui  kaina:  
  • du kartus per savaitę -  44,00  eur.
  • trys kartus per savaitę -  50,00  eur.
  • keturis kartus per savaitę - 55,00  eur.
  • penkis kartus per savaitę - 65,00  eur.
  • vieno uzsiėmymo kaina -  10,00  eur.

Kalanetikos užsiėmymai kainuoja 44,00  eur./mėn  , ( 8 kartai per mėn.) 

Grūpes

pirmadieniais ir  treciadieniais  18.40 val

antradieniais ir ketvirtadieniais 18.40 val.

 

Studentams ir pensininkams 10% nuolaida.

Rekvizitai, kur sumokėti pavedimu.

Gavėjas Tatjana Čunichina

Saskaita LT567300010017701645

Swedbank

Paskirtis -  už sporto paslaugas.

 

       

 


Kompleksą sudaro 10 užsiėmimų po VIENĄ valandą.
Užsiėmimai vyksta penkias darbo dienas vieną savaitę ir penkias darbo dienas antrą savaitę.

  
 

Kiekviena atėjusi treniruotis moteris kruopščiai išmatuojama.
Ūgis ir svoris neturi jokios reikšmės, nes kova vyksta ne dėl kilogramų, o dėl centimetrų.

Apimtys matuojamos penkiose vietose:
talija,
viršutinė pilvo dalis (5 cm virš talijos),
apatinė pilvo dalis (2,5 cm žemiau bambos),
klubai (plačiausioje vietoje),
šlaunis (plačiausioje vietoje).

Atlikdamos tik specialius kvėpavimo pratimus (be jokio raumenų tempimo), jūs jau tirpdysite riebalus nuo pilvo. Pagrindinis kvėpavimo pratimas ir vadinasi "plokščiasis pilvas".

Patariama treniruotis ryte, kol skrandis dar tuščias. Manoma, kad treniruotės nieko nevalgius ryte yra 40 proc. veiksmingesnės už treniruotes po valgio. Jei treniruojatės dieną, turite po valgio palaukti bent 3 valandas.

Yra ir "BodyFlekso" pratimų veidui. Po tokių pratimų stiprėja veido raumenynas ir išsilygina raukšlės.

Moterys būna skirtingo amžiaus: nuo 16 iki 74 metų ir skirtingų figūrų: "obuoliai" ir "kriaušės".
Paprastai jau per pirmas dvi savaites moterys "susitraukia" 10-30 cm (sudėjus penkias apimtis). Tai pats geriausias stimulas ir motyvacija dirbti toliau. Nors būna grupėse moterų atėjusių ne dailinti formų, o išbandyti ką nors nauja bei pakelti organizmo tonusą, po 5 užsiėmimų visos net azartiškai matuoja savo liemenis, klubus ir šlaunis.

Kokie gi rezultatai?
Mažiausiai - 9 cm, daugiausia - 41 cm.

Dovanų čekis